"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Jul 13, 2012

ՂԱՐԱԲԱՂ ԻՄ ԱՐՑԱԽ ♥

I'm back,I am in Yerevan!!! I need to write more often. .... hope all going well. I miss my blog,and all my friends...........................
Ողջույն~~բլոգս լրիվ անուշադրության եմ մատնել,կփորձեմ հիմա ավելի շատ գրել))))Հուսով եմ ձեզ մոտ ամեն ինչ լավ է:)) Ես նոր եմ վերադարձելԱրցախից: Սա իմ երկրորդ այցելությունն էր,բայց այս անգամ ես տեսա իսկական Ղարաբաղը: Յուրաքանչյուր երկիր, քաղաք, գյուղ ունի թաքուն ,շատ հաճախ, տուր օպերատորների ցուցակներում չնշված վայրեր, որոնք ,սակայն,անհրաժեշտ է տեսնել: )))Դրանք կարող են ցույց տալ միայն այնտեղ ծնված, մեծացած ու այդ երկիրն անչափ սիրող մարդիկ: Մեր դեպքում իսկական Ղարաբաղցին: ))
..Ստեփանակերտ մեծ աշխարհի  փոքրիկ անկյուն~~Միշտ քո գրկում ստիպում ես մեզ դառնալ     զգայուն~~)))))

Արցախի համեմատաբար նոր կառուցած շինությունները
Ինչ կասեք Սուպերդուքյանի մասին :)))
Արցախի օդանավակայանը
Նկարների շատ փոքր մասն է,երեկոյան էլի կտեղադրեմ...թեպետ նկարներով էլ շատ բան չես ասի: Երգի Թատրոնում Արթուր Գրիգորյանը մի օր ասաց." Արցախը պետք է տեսնել ": 

1 comment:

  1. An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little research on this.

    And he in fact ordered me breakfast simply because I stumbled upon it for him...
    lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!!
    But yeah, thanx for spending some time to talk about this issue here on your website.



    Also visit my webpage; Christian Louboutin Heels

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...