"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

May 12, 2012

Խոսող շապիկներ` shagablog-ում :)))))

Ողջույն~~ արդեն մեկ ժամ է` ես "Խոսող շապիկներ" էջում եմ, ու մի քանի շաատ հետաքրքիր շապիկներ եմ առանձնացրել ձեզ համար :)))

Երգի թատրոնում այս արտահայտությունը շաաատ էինք ասում:)))))))))))))))
մմմմ~~
Ես այսoր ծանոթացա նաեւ Խոսող շապիկներ էջի բլոգգեր եւ այս բոոոլոոր շապիկների հեղինակ Ռոբերտ Մուրադյանի հետ`(ROB STYLE) 19 տ է, սովորում է թատերական ինստիտուտում հեռուստառեժիսուրաի բաժնում:

Իսկ ինչու ՞ որոշեցիր անվանել <<խոսող>> շապիկներ :
- Շապիկների մեծ մասը արտասովոր են մարդկանց խոսեցնում է և մարդը անկախ իրենից սկսում է խոսել.օրինակ զարթուցիչը ջեռուցիչից հեռու դիր: Երբ այս բառերի կարդում եք շապիկի վրա անկախ ձեր կամքից ձեր լեզուն կապ է ընկնում և դուք չեք կարողանում մի փոքր արագ կարդալ:(բարձրաձայն կարդացեք և կհամոզվեք):Եվ այսպես շապիկը խոսեց և դուք խոսոցիք նրա հոտ...
-Տարօրինակ շապիկներ շա՞տ են պատվիրում:
Վերջերս պատվիրում էին շապիկ հղի կնոջ համար:Շապիկի դիմացի նշված էր <<Շուտով>> : Պատվերը գրանցելուց կնոջ չապսն եմ ճշտում: Կինը չի կողմնորոշվում ինչ ասել . հարցնում է իսկ դուք ինչ չափսի խորհորդ կտաք: Մտածում եմ ասեմ քանի ամսեկան եք մի քիչ անհարմար կլինի ախր ասի էլ 5 ամսեկան եմ ես մեկ է էլի կոնկրետ չափսը չեմ իմանա: Լռելուց հոտո ասացի պարզ է ես արդեն հասկացա))))ամենամեծ չափսի շապիկի վրա տպագրեցի: Մեկ մեկ ել պատվիրում են շատ <<ամոթ>> պատկերներ ու ամենավատը են է, որ ցավոք սրտի պատվիրողները աղջիկներ են լինում... Շապիկասեր մարդկանց կցանկանաի, որ լինեն ավելի կրեատիվ և փորձեն նունիսկ շապիկների միջոցում զվարճացնեն և գույներով հագեցնեն մեզ և մեր կյանքը
-Հավանաբար շատերն իմ ընթերցողներից արդեն ուզում են ունենալ այս շապիկներից, ինչպես կարող են պատվիրել:
- Մենք կանք գրեթե բոլոր սոց կայքերում ողղակի պետք է փնտրել խոսող շապիկներ Rob stye:Կամ այցելել իմ պաշտոնական էջը`

:)))))))))))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...