"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

May 13, 2012

My mint look , from my Mom's wardrobe :)))

Hi my lovely readers !!!I thought this Sunday is the perfect time to explore the wardrobe of my mom,. Are you ready to take this challenge?!  can’t wait to hear your thoughts!:))))))................................
Ողջույն~~ :))) Կիրակի էր ու ամբողջ օրն անձրեւ էր գալիս, որեւէ տեղ գնալու անհրաժեշտություն չկար ու ես որոշեցի "ուսումնասիրել" մայրիկիս զգեստապահարանը: :)))))) Հիշում եք ես գրել էի mint look-երի մասին....այոոո~~~ մայրիկիս զգեստապահարանում ես  հենց այդպիսի զգեստ գտա :)))))))))))Ընդհանրապես, այն ինձ երբեք չի հիասթափեցրել ու ես միշտ գտել եմ  շատ հետաքրքիր եւ ուշադրության արժանի իրեր)))))))) Մնում էր հագնել զգեստն ու նկարվել,ինչն էլ ես, հենց, արեցի:))))))))))))))))))))))))))
Զգեստի համար ես սեւ աքսեսուարներ ընտրեցի, մտածում եմ` հետագայում այն կարելի է հագնել ավելի կոպիտ կոշիկներով !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...