"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Jul 20, 2014

Որքան բան է փոխվել

Այսօր ողջ օրը զբաղված եմ լինելու բլոգով: Բլոգի ողջ պարունակությունը տեղափոխելու եմ shagablog.net կայք: Այո՛, ես հրաշալի նորություն ունեմ, ես ծանոթացել հրաշալի, պրոֆեսիոնալ մի թիմի հետ և այսուհետ աշխատելու ենք միասին արդեն նոր կայքում: 
Այդ մասին մանրամասն կգրեմ ավելի ուշ: 
Աշխատելու ընթացքում կարդում էի բլոգիս հին գրառումները, որքան բան է փոխվել երկու տարիների ընթացքում. փոխվել եմ ես, փոխվել է բլոգս, ոճս: 
Երբ  դեռ մտածում էի բլոգ ունենալու մասին, շատ էի կարդում  աշխարհում հայտնի նորաձևության բլոգերներին: Ինձ հետարքրքրում էին բլոգերներն, ովքեր շատ կենտրոնացած չէին հագուստի վրա: Ի վերջո, այն, թե ինչ  հագուստ են նրանք նախընտրում, ինչ ոճ, ինչ համադրություններ, դու արդեն տեսնում ես լուսանկարներում: Ավելի հետաքրքիր էր կարդալ ինչ որ հեռավոր երկրում ապրող, քո նման, քո հասակակից աղջկա մտքերը, իմանալ առօրյայի, նպատակների, երազանքների մասին: Եթե ամեն ինչ գրված էր անկեղծ, դրա հետ մեկտեղ աղջիկը գեղեցիկ էր և ինձ դուր է գալիս նրա ոճը, ես կրկին վերադառնում էի նրա բլոգ:  Ես ուզում էի բացի գեղեցիկ լուսանկարները, "տեսնել"  այն աղջկան, ով "ապրում էր" այդ բլոգում:
Նորաձևության բլոգերները հիմնականում աշխատում են նույն բրենդների հետ, հետևաբար նրանց հագուստները հաճախ կարող են նույնը լինել ու միակ բանը, որ նրանց կառանձնացնի հենց իրենք են: Այդպես է նաև կյանքում՝ մենք բոլորս այնքան տարբեր ենք ու հենց այդ տարբերությունն էլ մեզ դարձնում է եզակի, աննման: Սիրենք մեզ հենց դրա համար, այնպես, ինչպես որ մենք կանք:
Կոշիկները`ASOS
Ջինսե կոմբինիզոնը՝ASOS
Լուսանկարները՝Մարի Աբելյանի
Շնորհակալ եմ, որ կարդում եք: Լավ օր )

3 comments:

  1. Siruna shat ) Kombinizon em uzum )))) hima aveli shat uzeci loool

    ReplyDelete
  2. Վարդուհի7/20/2014 2:16 AM

    Ինչպես միշտ պայծառ, սիրուն, յուրահատուկ: Գայ ջան քեզ նոր հաջողություններ եմ մաղթում: Շարունակիր ոգեշնչել մեզ ՃՃ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...