"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Jul 14, 2014

Քայլել, նայել, զգալ...

 Սիրում եմ ճանապարհորդության պատրաստվելու ողջ ընթացքը՝ նախ համացանցում կարդում ես երկրի մասին, որը պատրաստվում ես տեսնել, հետո ինքդ քեզ համար առանձնացնում ես վայրերը, որոնք անպայման այցելելու ես: Պատկերացնում ես լուսանկարներ, որոնք այնտեղ անելու ես և մտածում՝միայն թե տեսախցիկս չմոռանամ: ))
Յուրաքանչյուր երկրում կան հայտնի, զբոսաշրջիկների համար սիրելի վայրեր ու կան "թաքնված", հաճախ տուրիստական ընկերությունների կողմից աննկատ մնացած վայրեր: Դրանք բացահայտելու համար, անհրաժեշտ է ուղղակի քայլել, նայել, զգալ...Ես հավաքում եմ ճամպրուկներս ու մտածում նոր բացահայտումների, զգացողությունների ու տպավորությունների մասին, որոնք ինձ սպասում են: Ամառն, այնուամենայնիվ, հրաշալի ժամանակ է:

Վերնաշապիկը` ASOS
Կոշիկները `  ASOS
Լուսանկարները` Մարի Աբելյանի
Շնորհակալ եմ, որ կարդում եք: Լավ օր : ))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...