"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Mar 29, 2015

AmiManany-ին Shaga Blog-ում. HIDDEN SEXUALITY collection

 
  I am so happy with this AmiManany dress - it is very simple but so elegant. "HIDDEN SEXUALITY” collection perfectly suits the spirit of the year’s most feminine month.                                                                                                                                                                                               Ողջույն, այսօր ուզում եմ պատմել հայ դիզայներներից մեկի մասին: AmiManany -ի դիզայներ Արմինեի հետ ես ծանոթացա նկարահանումներից մեկի ժամանակ: Ինձ շատ դուր եկան միաժամանակ պարզ, բայց  էլեգանտ զգեստները: AmiManany -ի հավաքածուն կոչվում է "Թաքնված սեքսուալություն" և, ինչպես նրանք են ասում , լիովին համապատասխանում է  տարվա "ամենականացի " ամսվա հետ: Ի դեպ՝  կանանց միամսյակի մասին, ես շնորհավորում եմ իմ բլոգն ընթերցող բոլոր կանանց և աղջիկներին: Ես ձեզ շատ եմ սիրում: Ուզում եմ, որ միամսյակի կարիք ընդհանրապես չլինի,   որպեսզի ծաղիկներ մենք ստանանք ամենաքիչը յուրաքանչյուր հանգստյան օր , իսկ սեր-ուշադրություն ու նման լավ բաներ՝ ամեն օր: :)                                                            
 
 
 Լուսանկարները՝ Գևորգ Պերկուպերկյանի

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...