"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Apr 22, 2012

MINT LOOKS....

Hi ! :))))))))))))))
I want to start with the obsession of the fashion world with the mint color. You can see it almost everywhere! In every collection , in wardrobe of any famous fashion blogger. Mint color is very fresh, when you see it, you feel the summer air around you. I think now it’s the best way to ask summer to start faster – to wear mint color))) Mint is also amazing in each tone. It can be pastel and can be very bright, but it’s always so chic and fashion! Soon you’ll see it in my looks as well)
Ողջույն՜՜՜ այսօր ուզում եմ ձեզ ներկայացնել իմ ամենասիրած գույներից մեկը, որ նաեւ շաաատ ակտուալ է այս շրջանում: Այս գույնն ինձ հիշեցնում է առավոտյան մաքուր, թարմ օդ...Այդպիսի առավոտներ են լինում, հիմնականում, երբ հանգստանում ես ինչ որ մի տեղ՝ սարերում...արթնանում ես, լռութ յուն է շուրջդ ( բոլորը քնած են) բացում ես պատուհանն ու լիաթոք շունչ քաշում,,,,զգում ես թարմ օդն ամբողջ մարմնովդ....հրաշալի զգացողություն է:)))))) 
Ես ընտրել եմ ձեզ համար հետաքրքիր mint look-եր աշխարհի տարբեր ծայրերից, ի դեպ այդ գույնը շուտով կտեսնեք նաեւ իմ look-երում:) )))))


               
Իհարկե ամեն ինչ չափի մեջ...մազերի գույնը MINT չարժե անել :)))))))))))))  
Կարելի է օգտագործել ամենատարբեր ոճերում :)
                        
......................................լավ քնեմ արդեն.....բարի գիշեեեեեեեեր~~~~~~~~~~:)))))) Գիտեք, ուզում էի պատմել նաեւ Անդրեա Բոչելիի համերգի ու իմ անցկացրած հրաշալի օրվա մասին, բայց, իսկապես, ուզում եմ քնել:)))) ... խոստանում եմ, վաղն ամեն ինչ կպատմեմ ու հետաքրքիր լուսանկարներ էլ կտեղադրեմ ;))) այ հիմա բարի գիշեեեր~~~:)))))))))))))

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...