"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Oct 19, 2014

Նոր միտք

Ողջույն, մի քանի օր առաջ  հեռուստաընկերություններից մեկի առավոտյան ծրագրի համար հաղորդում էինք նկարում, որի թեման աշնանային նորաձևությունն էր: Ընտրում էինք յուրաքանչյուր կառուցվածքին համապատասխան  աշնանը նորաձև տաբատներ: Հաղորդմանը պատրաստվելու ընթացքում ես այնքան ուսումնասիրեցի, այնքան բան իմացա մարդկանց կառուցվածքների տիպերի և յուրաքանչյուր կառուցվածքի համար իդելական հագուստի մասին , որ եթե որևէ կասկած ունեք ձեզ համար հագուստ ընտրելիս գրեք ինձ  Shaga Blog-ի էջին ես հաճույքով կօգնեմ ձեզ: Իմ նոր գիտելիքներն ինձ էլ օգտակար եղան՝ ես համոզված էի, որ այս սեզոն  նորաձև բարձր գոտկատեղով տաբատներն ինձ համար չեն, բայց պարզվեց հակառակը: Իմ կառուցվածքի դեպքում, ես կարող եմ հանգիստ կրել դրանք:
Ընդհանրապես ճիշտ համադրության,չափսերի, որոշակի համամասնություններ պահելու դեպքում յուրաքանչյուր մարդ կարող է կրել յուրաքանչյուր հագուստ:
Գիտեք, մտածեցի, ոչ միայն եթերում նմանատիպ հաղորդում վարեմ, այլև բլոգում, այդպիսի էջ բացեմ, որտեղ կլինեն միայն գործնական, օգտակար խորհուրդներ, կառանձնացնենք կառուցվածքի տիպերը, կընտրեք հագուստներ, գույներ, աքսեսուարներ և այլն:
Բլոգի արդեն երկու տարիների ընթացքում, ինձ ոչ հաճախ, բայց դիմել են աղջիկներ, ովքեր ինչ որ օգնության, խորհուրդի կարիք ունեին, մենք շատ երկար խոսել ենք, քննարկել ու ինձ միշտ ուրախացրել է փաստը, որ կարող եմ ինչ որ կերպ օգտակար լինել նրանց: Իսկ այս էջը հենց այդ նպատակը կունենա:Ես շատ եմ ուզում  տեսնել միայն  գեղեցիկ, ինքնավստահ, արդյունքում նաև երջանիկ աղջիկների իմ շուրջը և ոչ միայն՝ ընդհանրապես ամենուր : 
Ամբողջ կերպարը ու էլի շատ հետաքրքիր look- եր կարող եք գնել ASOS-ում:

Լուսանկարիչ՝ Մարի Աբելյան


11 comments:

  1. Shat sirun es Gayane jan, shat em sirum qo blogy u qez

    ReplyDelete
  2. Very stylish girl

    ReplyDelete
  3. Vor aliqova aravotyan cragiry ?

    ReplyDelete
  4. isk &ragiry vonc naernq

    ReplyDelete
  5. Քո հասակն ինչքանա? էս բարձր մեջքով շալվարները իմ կարծիքով ցածրացնում են բոյը, դու քո մյուս նկարներում ավելի բարձրահասակ ես երևում, չգիտեմ, դա իմ կարծիքնա

    ReplyDelete
  6. Gayane jan inchpes misht shat gexecik, vochayin u original eq:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...