"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Jul 24, 2012

Floral print...Yes or No

As fashion seasons come and go, floral dresses rise and fall in popularity yet have remained a constant in women's clothes since the early 20th century. Ultra feminine, they provoke an association with womanliness and softness .
Հին, վինտաժային լուսանկարներն ինձ ավելի են դուր գալիս, քան նորերը. դրանց մեջ ինչ որ հատուկ տրամադրություն կա, պատմություն: Մտածում էի` ծաղկային print-ի վերաբերյալ postտեղադրել, ու միանգամից,հիշեցի այս լուսանկարները: Բոլոր ժամանակներում floral-ը կանանց ամենասիրած ու ամենաշատ օգտագործվող  printn է եղել ու հիմա էլ, բավական, ակտուալ է: Չէի ասի, թե ես ծաղկային   print-ի մեծ սիրահար եմ.այս post-ում ինձ ոգեւորում են հենց լուսանկարները: 
ընդունված կարծիք է, որ ծաղկային զգեստը կնոջը ռոմանտիկ ու եթերայինէ դարձնում ...այդպիսի կինը չի կարող ագրեսիվ լինել....))) "ընդունված կարծիք"-ները գրեթե երբեք ճիշտ չեն լինում,    Sophia Loren-ի այս լուսանկարը հենց դա է ապացուցում ))))))
 Ընդհանրապես, Sophia  Loren -ի զգեստապահարանում շատ են  ծաղկային զգեստներ:
Իսկ Audrey-ն նախընտրել է ծաղիկները գլխին կապել:)))
Ինչ վերաբերում է floral-ը մեր ժամանակներում, ապա այն առաջին տարի չէ,որ ակտուալ է, 2011-ին Dolce & Gabbana-ն շատ գեղեցիկ ցուցադրություն ունեցավ, հիմնականում floral թեմայով:
Շատ ակտուալ է floral-ը կրել որեւէ այլ ակտիվ print-ի հետ:Ինձ, օրինակ դուր է գալիս, ինչ կասեք??))
Ամեն ինչ շատ-շատ շատ գեղեցիկ է, ամեն դեպքում, ես նախընտրում եմ ծաղիկներ ստանալ,ոչ թե հագնել )))))))))))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...