"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Sep 3, 2013

Hello, September!

Արդեն երկու օր է` Երևանն ասես կենդանացած լինի: Սիրում եմ քաղաքը սեպտեմբերին: Հատկապես` սեպտեմբերի առաջին օրերը. լիքը  ուսանողներ, սիրուն մարդիկ:
 Քայլում էի քաղաքում, ժպտում էի ինձ` ճանապարհին հանդիպած բոլոր խանութների ցուցափեղկերում: Տեսնում էի ծանոթ մարդկանց, ամեն մեկն ինչ որ բուհ է ընդունվել, ոգևորված պատմում է, փոխադարձ շնորհավորում ենք, ծիծաղում:  
 Երևի ոչ մի աշնան  այսքան անհամբեր չեմ սպասել... ուզում եմ` այն  չհիասթափեցնի ինձ...
Շնորհավորում եմ բոլոր ուսանողներին, դպրոցականներին....հատկապես դպրոցականներին, չգիտեմ ինչու... կարոտել եմ դպրոցս: 

Հ.Գ Ինչ վերաբերում է իմ այսօրվա լook-ին...."փորը բաց" թրենդի մասին արդեն գրել եմ: Սա առաջին հագուստն է , որ ամեն ինչ ինքս եմ արել,նախ որոշեցի ոճը, հետո ընտրեցի կտորը......մի խոսքով, կարեցի և արդյունքից  գոհ եմ: Անգամ վզնոցն եմ ինքս պատրաստել : Իսկ կար ժամանակ, երբ ես ինքնուրույն նույնիսկ կոճակ չէի կարողանում ամրացնել: Ասենք, կոճակի հարցում հիմա էլ վստահ չեմ : )

Հիշեցնեմ, որ բլոգում ներկայացված բոլոր հագուստները կարող եք գտնել  Shaga Shop  օնլայն խանութում:


1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...