"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Sep 14, 2013

Ճերմակ (Total white)

Դպրոցում ես հիացած էի իմ ուսուցիչներից մեկով: Ամեն օր պատուհանից հետևում էի, ինչպես է նա դպրոց գնում: Մարդկանց դպրոց շտապող խմբի մեջ, միանգամից կարելի էր նկատել նրան`բարձրահասկա, գեղեցիկ, չնայած երիտասարդ չէր, բայց շատ երիտասարդ աղջիկներ կերազեին նրա պես ուղիղ քայլել: 
Գլուխը միշտ բարձր էր պահում, չէր շտապում, մի տեսակ նազանքով էր, մշտապես բարձրակրունկ կոշիկներով: Միայն ես չէ, բոլորն էին հիացած նրանով:
Հիմա մենք հաճախ ենք շտապում` դաս-աշխատանք, չգիտեմ ինչ: Հիմա մենք ժամանկ չունենք մտածելու` ճիշտ դրեցի այս քայլը, գեղեցիկ քայլեցի թե ոչ: Եվ, այնուամենայնիվ, ես դեռ այն ժամանակ հասկացել էի` ինչ հրաշք բան է, երբ կինը գեղեցիկ է քայլում
Հ.Գ. Սպիտակ (իսկ ավելի գեղեցիկ է հնչում ճերմակ) գույնն ինձ նույնպես հիշեցնում է թեթևություն, կանացիություն, նրբություն: Ես սիրում եմ Total white look-եր, իսկ դո՞ւք: ;)
                                                            Պիջակն ASOS 
                                                         Շրջազգեստն ու զարդերը  Shaga Shop 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...