"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Apr 6, 2012

My must- haves in spring 2012..:))))

For me fashion is all about freedom. I don’t really care about rules...Mmm...I don't even know the fashion rules!:))) I don’t like to limit myself to a definite style; the way I dress depends on my mood........................................................................................................................................................
Իմ կարծիքով նորաձեւությունը ազատություն է: Ես այդքան էլ չեմ հետեւում նորաձուության կանոններին...մեծ հաշվով ես դրանք չգիտեմ էլ....:))))) Այս post-ում ուզում եմ ներկայացնել must- have որը կազմել եմ ինքս ինձ համար :)))))))

1.Շաաատ ու տարբեր print-ներով տաբատ....առջաին անգամ ես այն տեսա D&G գարուն-ամառ 2012 հավաքածույում....հետո արդեն աշխարհի տարբեր վայրերում ապրող fashion blogger-ների հագին....ինձ հատկապես դուր է գալիս սպիտակ վերնաշապիկով տարբերակը:))))))
2.Վառ գույնի երկաաաաար կիսաշրջազգեստ......շատ նուրբ են ու կանացի ~~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...