"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Apr 30, 2013

Para Chicas աքսեսուարներ իմ բլոգում: ( մաս 2)

Իմ սիրած հերոսները ֆիլմերում եւ գրքերում միշտ եղել են ուժեղ կանայք: Բարեհամբյուր, մշտապես ժպտացող <<շիկահերներն>> ինձ հետաքրքիր չէին,նրանք ինձ թվում էին չափազանց <<քաղցր-մաղցր>> , չափազանց թույլ, նրանց մեջ ընդհանրապես գաղտնիք չկար: Սիրում էի հերոսների, ովքեր հստակ գիտեն` ինչ են ուզում : Այդ կանայք հիմնականում սեւ, կարճ մազերով էին, դասական, խիստ ոճի հագուստով: Երեւի, այդ պատճառով էլ, ես սիրեցի Para Chicas ընկերության հետ արված այս շարքը: Ես այստեղ ինձ այդպիսի ֆիլմերից մեկի հերոսուհի եմ զգում, համենայնդեպս, տրամադրությունն այդպիսին է: )))))
Իսկ Para Chicas աքսեսուարները հրաշալի լրացնում են յուրաքանչյուր կերպար:




Para Chicas աքսեսուարներ ձեռք բերելու համար գրեք Shaga Blog  կամ Para Chicas   ֆեյսբուքյան էջին:

4 comments:

  1. Shat em sirum qo voj@

    ReplyDelete
  2. Ejin chi linum grel

    ReplyDelete
    Replies
    1. erku ejerin el porcel em Gayane jan

      Delete
    2. Lilit jan, bayc stanum enq menq namakner

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...