"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

May 5, 2012

In love with my... Shoes ;)

I am in love with my shoes ...it's true:))))) You can follow our love story here :)))))) Just have a look at my pics:)))..........................................................................................................................................



հումորը-հումոր...բայց, եթե լավ հաշվեմ , ես իմ կյանքում կոշիկների մասին ավելի շատ եմ մտածել, քան տղաների :)))))))))))))) այնպես որ այս ամենի մեջ ինչ որ ճշմարտություն, այնուամենայնիվ, կա :)))))))))))))))))))))) 

4 comments:

  1. Գայանե ջան, բլոգումդ քոմենթ գրելու հետ պռոբլեմ կա, իմ google account-ով չստացվեց գրել,settingsը մի հատ ստուգի քոմենթի:)

    ReplyDelete
  2. ճաշակով է ամենինչ, ապրես...

    ReplyDelete
  3. Շնորհակալ եմ Նարեկ,գիտեմ, որ խնդիր կա, փորձում ենք լուծել , շնորհակալ եմ :)))

    ReplyDelete
  4. es el ay senc koshikner unem!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...