"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

May 3, 2012

Summer is calling...ամառային look-եր իմ բլոգում :)

I can already feel the heat of summer and I can not be more ecstatic to hit you with my summer looks;))))))))))))))))....................

Ողջույն~~ գունավոր, վառ նկարներ եմ այսօր ձեզ ներկայացնելու...նայում եմ դրանց ու տրամադրությունս ավելի է բարձրանում... իսկական ամառային տրամադրություն է բլոգումս :)) 

Մի քանի օր առաջ ընկերներով որոշեցինք օրն անցկացնել քաղաքից հեռու` մեծ - բարձր ծառեր, մաքուր օդ, լավ երաժշտություն :)))  
 Իմ երկար-երկար մազերով ընկերուհին` Լույսինեն:)))) Բլոգում դուք նրան դեռ կտեսնեք...մենք միասին հետաքրքիր նոր էջ ենք մտածել ձեզ համար ; )))
այս look-ի համար մենք ընտրել ենք վառ-վառ գույներ, հարմարավետ կոշիկներ ու լիքը լիքը թեւնոցներ :)))) + շա~~տ բարձր տրամադրու թյուն,ընդհանրապես, մենք  սիրում  ենք ծիծաղել :))))))))))))))))))))))))))
Երբ մի բան հաճույքով ու հավեսով ես անում, շուրջդ սկսում են հայտնվել մարդիկ, ովքեր կարող են ու սիրով օգնում են քեզ :)))) Ընկերներիցս մեկին երկար ժամանակ չէի հանդիպել,պարզվեց որ այս ընթացքում, նա շատ լուրջ սկսել է լուսանկարչությամբ զբաղվել:)))) Մենք պայմանավորվեցին միասին մի քանի ֆոտոշարք անել..ու կարեղ եմ ասել` ես հիացած եմ իր նկարներով ...այսօրվա նկարները հենց մեր տաղանդավոր Կաչն է արել :**** Հին ընկերների հետ հանդիպումները հետաքրքիր են նաեւ նրանով, որ տեսնում ես ինչ փոփոխություններ են տեղի ունեցել քեզ հարազատ մարդկանց կյանքում...Ես վաղուց այդքան գեղեցիկ, ներդաշնակ ու լավ զույգ չէի տեսել, ինչպես մեր Կաչն ու Ռոբն էին~~~ ես իրենց համար շաաատ ուրաաախ եմ~~~անսահման սեր ձեզ ~~~ :))))) 
Ընդհանրապես, մեզ բոլորիս էլ` Անսահման սեր :))))) սիրում եմ ձեզ,,,լավ օր :)

4 comments:

  1. Ընկերուհիներ,երկուսն էլ սիրուն,քիչա պատահում :)

    ReplyDelete
  2. sapoka hagind, te koshik Gay? inch lavna

    ReplyDelete
  3. Շնորհակալ եմ Նարեկ, լինում է փաստորեն ;))))

    ReplyDelete
  4. Կոշիկներ են :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...