"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

May 4, 2013

Para Chicas աքսեսուարներ իմ բլոգում: ( մաս 3)

Սիրում եմ, երբ լուսանկարներն արվում են եւ նույն օրն էլ post եմ տեղադրում. այդպես ավելի հեշտ է փոխանցել լուսանկարների տրամադրությունը, ընդհանրապես, հեշտ է ինչ որ բան գրել....իսկ հիմա, ես մտքով (ու ոչ միայն) բոլորովին այլ տեղ եմ, բոլորովին այլ իրականության ու տրամադրության մեջ: Այդ մասին դեռ կգրեմ :)
Հիմա, առաջարկում եմ դիտել Para Chicas ընկերության հետ արված մեր հաջորդ շարքը: Ինձ անչափ ուրախացնում է ձեր արձագանքը, շատ եմ ուրախանում, որ Para Chicas-ի աքսեսուարները ձեզ դուր են գալիս: Այս անգամ էլ՝ շատ գեղեցիկ վզնոցներ, թեւնոցներ, իսկ աբադոկների մեեեծ շարք խոստանում եմ ներկայացնել շուտով ;)))




 Para Chicas աքսեսուարները կարող եք ձեռք բերել գրելով  ShagaBlog եւ Para Chicas 
 ֆեյսբուքյան էջերին:
Բարի գիշեր կամ լավ օր: ))

Լուսանկարների համար շնորհակալություն եմ հայտնում  Լուսինե Հովհաննիսյանին:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...