"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

May 14, 2014

Մի քիչ ամառ

Նույնիսկ չնկատեցի, ինչպես Ամառ եկավ: Ամեն տարի սպասում էի, ինչ որ պլաններ կազմում: Հիմա ես հասկացել եմ՝ պետք չի սպասել ոչ մի բանի, ոչ մեկի: Ամառվա հետ կապված մեծ ծրագրեր ես կազմում, հետո ինչ որ բան չի ստացվում, հիասթափվում ես, մարդկանցից ինչ որ բաներ ես սպաում, նրանք քո սպասելիքները չեն արդարացնում ու հիասթափվում ես :  Չեմ սիրում հիասթափված մարդկանց: Հիասթափությունը հիմար, երևակայական բան է: Ով էր ասում մարդկանցից ավելին սպասեիր, կամ ով էր ասում, որ ամեն ինչ քո գծած պլանով պետք է ընթանա: Իրականում, այդպես նույնիսկ ձանձրալի կլիներ: Լավ է, երբ անսպասելի բաներ են լինում, սկզբում հնարավոր է տխրես, որ քո ուզածով չեղավ....բայց հենց այդ անորոշությունը, "տեսնես հետո ինչ է լինելու"-ն կյանքը հետաքրքիր են դարձնում. դրա համար արժե ապրել: Շատ պետք չէ բարդացնել: Մեր կյանքին կարելի է վերաբերվել կինոյի կամ գրքի նման ու հետքրքրասեր ընթերցողի կամ ֆիլմ դիտողի նման կողքից հետևել: Միակ բանը, որում պետք է վստահ լինես,այն է,  որ հետո շատ ավելի լավ է լինելու: Օրինակ, եթե ինչ որ պատճառով չգնացիր Վրաստան, հնարավոր է հետո գնաս Փարիզ, կամ  երազածդ ուրիշ երկիր, կամ եթե քեզ լքել է մարդ ում սիրում էիր, հնարավոր է հետո հանդիպես նրան, ում ոչ թե կսիրես, այլ շատ-շատ-շատ կսիրես ու դա փոխադարձ կլինի: Մի խոսքով պետք չի հիասթափվել ու պետք չի տխրել: Իրականում ամեն ինչ շատ լավ է, որովհետև մենք երիտասարդ ենք, մենք ազատ ենք, մենք ընտրության լիքը հնարավորություն ունենք, մենք ամբիցիոզ ենք ու... առանց պատճառ, ուղղակի ամեն ինչ շատ լավ է: )))
Հ.Գ. Ոգևորված գրեցի )))) Եկեք չմոռանանք, որ ես ի վերջո նորաձևության բլոգեր եմ)))) Ես ուզում  եմ շնորհակալություն հայտնել ASOS ընկերությանը, որ ինձ դեռ հանդուրժում է, որովհետև ես այնքան անպարտաճանաչ բլոգեր եմ, այնքան ուշ-ուշ եմ բլոգս թարմացնում: Բոլոր դեպքերում մեր համագործակցությունը դեռ շարունակվում է, ինչի համար ես շատ ուրախ եմ: Ես երկար ժամանակ  ASOS-ում չէի եղել ու նայում էի թե ինչքան նոր, հրաշք բաներ կան այնտեղ, ձեզ էլ եմ առաջարկում ծանոթանալ ASOS-ի նոր, ամառային հավաքածուին: 
Շնորհակալ եմ, որ կարդում եք: Լավ օր:

Կոշիկներն ու շրջազգեստը՝ASOS
Լուսանկարները՝Արկադի Քալանթարյանի

4 comments:

  1. Gayane jan, es gites qez inchqan em sirum, misht gexecik, misht tarbervox, ankexc em asum, uzum em qo het canotanal, irakan kyanqum el shpvel, indz ankexc em asum hetaqrqira qez irakan kyanqum el janachel, tpavortuna, te indz shat harazat mard es:

    ReplyDelete
  2. Gay mi shnchov kardaci, indz nenc uj tvec, Secret exav hamarya :) apres Gay jan. tesqd el chasem inch lavna :)

    ReplyDelete
  3. ...որովհետև մենք երիտասարդ ենք, մենք ազատ ենք, մենք ընտրության լիքը հնարավորություն ունենք, մենք ամբիցիոզ ենք ու... առնանց պատճառ, ուղղակի ամեն ինչ շատ լավ է: Այո!

    ReplyDelete
  4. vojyd shat em havanum )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...