"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Jul 3, 2014

Առաջ Բրազիլիա

Ես երբեք առանձնապես հետաքրքրված չեմ եղել ֆուտբոլով, բացի Հայաստանի հավաքականի մի քանի խաղերից, ֆուտբոլ գրեթե չեմ  նայել: Այս տարի այնպես ստացվեց, որ ես, աշխատանքի բերումով, պետք է հետևեի Ֆուտբոլի աշխարհի առաջնությանը, գոնե պետք է տեղյակ լինեի՝ որ թիմը հաղթեց, ովքեր դարձան գոլերի հեղինակ, խաղի որ րոպեին և այլն: Այս տեղեկատվությունը կարելի է իմանալ առանց խաղը դիտելու՝յուրաքնչյուր կայքից, բայց...ես բաց չեմ թողնում ոչ մի հանդիպում: Առաջին մի քանի  խաղը դիտելուց հետո ես այնպես տարվեցի, որ հիմա, երբ մեկ-երկու օր դադարներ են լինում, ինձ թվում է ինչ որ բան պակասում է: Ի դեպ, ես երկրպագում եմ Բրազիլիայի հավաքականին, չնայած Չիլիի հետ խաղում ես ինչ որ երկակի զգացողություն ունեցա, ուզում էի երկու թիմերն էլ դուրս գային քառորդ եզրափակիչ))))) 
Մի խոսքով ես սիրում եմ Ֆուտբոլ!!! Առաջ Բրազիլիա !!! Նույնիսկ բլոգիս նկարներն են այսօր մի քիչ ֆուտբոլային:  )))

Ջինսը՝Asos
Կոշիկներն ՝Asos
Լուսանկարները՝ Մարի Աբելյանի

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...