"Whether you think you can or you can`t Either way you are right."

Nov 11, 2014

Շնորհավոր !!

 Անկախ նրանից ինչով ենք զբաղվում, ինչ հաջողություններ ունենք, ամենակարևորը կյանքում մարդիկ են, ովքեր մեզ շրջապատում են: Մեծ հաշվով մեր օրը, մեր տրամադրությունը պայմանավորված է օրվա ընթացքում մեզ հանդիպած մարդկանցով ու  ամենամտերիմների շրջանում պետք է  թողնել միայն դրական, անկեղծ,  բարի մարդկանց:
 Ես ուրախ եմ, որ իմ կյանում կան այդպիսի  մարդիկ ու այսօր նրանցից մեկի համար կարևոր օր է:
  Ես անչափ երջանիկ եմ, որ իմ օրվա մեծ մասն անցում է մարդու հետ, ով անսահման  դրական է, ում հետ  հետաքրքիր է, կարող ենք անդադար խոսել ու չձանձրանալ, միասին միայն մեզ հասկանալի ու կարևոր ծրագրեր մտածել, ու ոչ միայն մտածել, նաև իրականացնել, կարող ենք  անընդհատ ծիծաղել, հաճախ անգամ առանց պատճառ, ուղղակի որովհետև լավ տրամադրություն ունենք, երիտասարդ ենք, ուրախ ենք,  ուղղակի սիրում ենք կյանքն ու ամեն ինչ, ինչ մեզ շրջապատում է:  Հարկ եղած դեպքում կարող ենք նաև լաց լինել,միասին դա այնքան էլ ողբերգական չի լինում:
Ես ուզում եմ իմ ամբողջ ջերմությունը դնել այս գրառման մեջ, ես վաղուց այսքան անկեծ post չեմ արել:
Իմ բարձրահասակ, շիկահեր , անչափ գեղեցիկ Լուսինե, շնորհավորում եմ: Ես ուզում եմ որ դու երջանիկ լինես, միշտ այնպես անհոգ ու անկեղծ ժպտաս,  ինչպես այս լուսանկարներում ես:
Շրջազգեստը՝ ASOS
Վերարկուն՝ ASOS

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...